Miłość, która narodziła się między Miką i Jankiem, zostaje wystawiona na próbę, gdy w mediach wracają pytania o przyczyny masakry w warszawskiej szkole. Fala hejtu rośnie w zawrotnym tempie - skoro znała mordercę, mogła go powstrzymać. Czy naprawdę? Tymczasem świat czeka na nową grę Tytan, która już przed dniem premiery bije rekordy popularności. Jedynym rozwiązaniem dla Miki staje się powrót do wirtualnej rzeczywistości. Stawka, o którą gra, jest bardzo wysoka.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.Waga problematyki w obszarze kulturoznawstwa nie wymaga szerszego uzasadnienia: gra i zabawa plasują się w centrum kultury popularnej nastawionej na dostarczanie Erlebnis - doznań i przeżyć. (...) Książka jest ponadto znakomitym wprowadzeniem do technokultury, pokazuje, że uproszczeniem jest twierdzenie, iż technika wchłania kulturę, znamionując tym samym prymat technosfery: sprawności i kompetencji, nad logosferą - sferą wartości, sensów, znaczeń.Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza KrzysztofkaTemat jest niezwykle trudny, bowiem nie tylko relatywnie nowy, mało więc eksplorowany, ale także zmienny i wielowymiarowy. Skupia jak w soczewce współczesne problemy mediamorfozy.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-KlasKsiążka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.Waga problematyki w obszarze kulturoznawstwa nie wymaga szerszego uzasadnienia: gra i zabawa plasują się w centrum kultury popularnej nastawionej na dostarczanie Erlebnis - doznań i przeżyć. (...) Książka jest ponadto znakomitym wprowadzeniem do technokultury, pokazuje, że uproszczeniem jest twierdzenie, iż technika wchłania kulturę, znamionując tym samym prymat technosfery: sprawności i kompetencji, nad logosferą - sferą wartości, sensów, znaczeń.Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza KrzysztofkaTemat jest niezwykle trudny, bowiem nie tylko relatywnie nowy, mało więc eksplorowany, ale także zmienny i wielowymiarowy. Skupia jak w soczewce współczesne problemy mediamorfozy.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasaa
Minecraft : poradnik dla początkujących Tytuł oryginału: "Biginner`s Handbook ".
AUTOR:
Milton, Stephanie.
POZ/ODP:
[written by Stephanie Milton with help from Paul Soares Jr and Jordan Maron ; illustrations by Joe Bolder, [>>] James Burlinson, Steffan Glynn, Paul Soares Jr and Jordan Maron ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer].
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu. - Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua - Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta - Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych - Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki - Zaawansowane zagadnienia - Rozwiązanie każdego zadania
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni